INFORMAȚII GENERALE

Pentru București și Ilfov, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Pentru restul țării, se aplică o taxa de transport de 17 lei. Pentru comenzile mai mari de 250 lei, transportul este gratuit.

Se vor aplica taxe suplimentare pentru coletele voluminoase si pentru cele de peste 30 kg, precum si pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat. Veti fi informat telefonic anterior livrarii de valoarea acestor taxe.

In mod normal, comenzile se livreaza in termen de maxim 48 ore. In cazuri exceptionale, daca anumite produse nu sunt disponibile, veti fi contactat de catre unul dintre colegii nostri pentru a va informa despre noul termen de livrare.

Timpul de livrare nu include zilele de sambata si duminica, precum si sarbatorile legale.

Comenzile pot fi plasate prin intermediul magazinului online, telefonic sau pe e-mail.

Da. Facturile fiscale aferent expediției se regăsesc în plicul ce conține AWB-ul.

Ne puteți adresa orice întrebări despre produsele și serviciile oferite telefonic sau pe e-mail.

Da, pot fi comandate produse ale brandurilor din oferta Hygiero. Pentru informații despre disponibilitate și termenul de livrare va rugăm să ne contactați telefonic sau pe e-mail.

Comanda minima este 100 lei (TVA inclus) fara taxa de transport. 

INFORMAȚII DESPRE PLATĂ

Pentru orice modificări vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe e-mail.

Referitor la plata cu cardul, în eventualitatea cazului în care întâmpinați probleme, puteți scolicita infomatii direct de la procesatorul de plăti, EuroPayment Services SRL (www.euplatesc.ro)

Wishlist-ul va permite să creați o lista personalizată de produse de care sunteți interesat și să o salvați în contul dumneavoastră pentru a le putea accesa și compară cu ușurință la o dată ulterioară.

Dacă produsul pe care l-ați primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart), va rugăm să faceți câteva fotografii și să ni le transmiteți pe e-mail în maximum 48 de ore de la recepționarea produsului.

Veți fi contactat ulterior pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului, respectiv pentru a va rambursa contravaloarea acestuia, dacă alegeți această varianta.

Da, comenzile pot fi modificate sau anulate. Pentru mai multe informații contactați-ne telefonic sau pe e-mail.

Returnarea banilor se realizează în termen de 7 zile de la dată primirii coletului în depozitul Hygiero, prin virament în contul bancar specificat de client.

Pentru mai multe informații, accesați pagină Politică retur.

Nu, momentan Hygiero.ro nu oferă această modalitate de plată. Comenzile pot fi achitate ramburs, online sau prin transfer bancar.